SVIT 1. Aristocats

Svit 3,6 kvm + uterum 8,7 kvm, totalt 12,3 kvm
1 katt – 275 kr
Katt nr 2 – +100 kr
Katt nr 3 – +50 kr
Fler katter, per katt, upp till 5 katter +0 kr

SVIT 2. Mästerkatten

Svit 3,6 kvm + uterum 5,6 kvm, totalt 9,2 kvm
1 katt – 275 kr
Katt nr 2 – +100 kr
Katt nr 3 – +50 kr
Fler katter, per katt, upp till 5 katter +0 kr

STANDARD 3. Pelle Svanslös

Rum 2,8 kvm + uterum 6,2 kvm, totalt 9 kvm
1 katt – 225 kr
Katt nr 2 – +100 kr
Katt nr 3 – +50 kr

STANDARD 4. Garfield

Rum 2,8 kvm + uterum 3,6 kvm, totalt 6,4 kvm
1 katt – 225 kr
Katt nr 2 – +100 kr
Katt nr 3 – +50 kr

STANDARD 5. Findus

Rum 2,4 kvm + uterum 3,7 kvm, totalt 6,1 kvm
1 katt – 225 kr
Katt nr 2 – +100 kr
Katt nr 3 – +50 kr

STANDARD 6. Katten Jansson

Rum 2,4 kvm + uterum 3,1 kvm, totalt 5,5 kvm
1 katt – 225 kr
Katt nr 2 – +100 kr
Katt nr 3 – +50 kr

STANDARD 7. Hello Kitty

Rum 2,4 kvm + uterum 3,7 kvm, totalt 6,1 kvm
1 katt – 225 kr
Katt nr 2 – +100 kr
Katt nr 3 – +50 kr

STANDARD 8. Cheshire Cat

Rum 2,4 kvm + uterum 3,1 kvm, totalt 5,5 kvm
1 katt – 225 kr
Katt nr 2 – +100 kr
Katt nr 3 – +50 kr

Alla priser är inklusive moms 25 % och avser per natt. Priset inkluderar allt – torrmat, mjukmat, kattströ, filtar, leksaker och tillsyn dygnet runt. Minsta debiterbara tid är 3 nätter.

Övriga tjänster

Övriga tjänster bokas som tillval vid bokningen i vårt bokningssystem och förutsätter bokad vistelse hos oss.

Medicingivning Okomplicerad 0 kr
Medicingivning Komplicerad t ex insulininjektioner och livsnödvändig medicin, pris per katt och dag. 50 kr
Parkering Förutsätter att du bokar transfertjänst. Pris per dygn. 50 kr
Transfer t/r Landvetter flygplats Förutsätter att du bokar parkeringstjänst. Pris tur/retur. 300 kr
Totalservice t/r Landvetter flygplats Förutsätter att du bokar parkeringstjänst. Pris tur/retur. 600 kr
Betalningsvillkor

Hela vistelsen betalas direkt vid bokningen med kort eller Swish till 123 147 61 67. Vi accepterar alla kända betal- och kreditkort. Rumsbokning samt betalning sker helt och hållet på internet med kort eller via Swish. Vänligen notera att all betalning sker i förskott på hela beloppet. Vi hanterar inte delbetalningar eller betalning på plats.

När ditt betal/kreditkort är registrerat, validerat eller din Swishbetalning registrerad och vaccinationsstatusen vid behov kontrollerad, så bekräftas bokningen och betalar du med kort dras hela summan från ditt betal/kreditkort. Du får därefter en kontantfaktura/kvitto på din betalning via mejl.

Bokad vistelse betalas även om katten hämtas tidigare än avtalat. Vill du använda egen mat sker ingen reducering av hyran. 

 Läs om villkor

Bokning

Vi tar inte emot preliminärbokningar. Bokar gör du via vårt bokningssystem på vår hemsida, fyller i alla obligatoriska uppgifter samt betalar hela vistelsen. När vi kontrollerat bokningen, så får du en bokningsbekräftelse och först då är bokningen bindande. För avbokning, se regler nedan.

VIKTIGT – är du det minsta osäker på om din katts vaccinationsstatus uppfyller våra krav, så ska du skanna in veterinärintyget och mejla till oss eller ta ett foto av det med din mobil och sms:a det till oss på 0706-500 340, så hjälper vi dig att kontrollera att allt är riktigt. Det är då viktigt att kattens identitet framgår samt att veterinärklinikens stämpel och veterinärens namn och signatur syns tydligt.

Om din katts vaccinationsstatus inte är korrekt enligt våra regler (läs mer om våra vaccinationskrav), så kan vi tyvärr inte ta emot din katt och återbetalning sker inte.

 Här kan du boka

Tider för incheckning respektive utcheckning

Incheckning Söndag-Fredag 17:00-18:00 eller enligt överenskommelse

Utcheckning Söndag-Fredag 10:00-11:00 eller enligt överenskommelse

Du kan inte checka in eller ut på de stora helgdagarna, t ex jul, nyår, påsk, midsommar etc.

För kunder som bokar hämtning/lämning av katt, transfer, totalservice och andra specialtjänster kan andra tider överenskommas.

Tiden måste hållas exakt för att vår planering ska fungera och för att kattgästerna skall få en så stressfri miljö som möjligt.

 Läs mer i vår FAQ

Information

Alla priser är inklusive moms 25 % och avser per natt. Priset inkluderar allt – torrmat, mjukmat, kattströ, filtar, leksaker och tillsyn dygnet runt. Minsta debiterbara tid är 3 nätter.

Upptäcker vi att din katt har mask, så avmaskar vi och debiterar då 600 kr extra. Alla eventuella veterinärkostnader, övriga kostnader i samband med denna samt avmaskningskostnad betalas av ägaren senast vid utcheckningen av katten.

Företaget innehar F-skatt, är momsregistrerat, har tillstånd enligt 16 § Djurskyddslagen, tillstånd som djurtransportör och gällande ansvarsförsäkring. Vårt företag heter Egypten Service AB och har organisationsnummer 556825-0251.

Avbokningsregler

Avbokningstid för bokningar under högsäsong är 30 dagar. 

Avbokningstid för bokningar under lågsäsong är 14 dagar

Vid avbokning senast angiven tid innan incheckningsdagen återfås hela betalningen förutom en administrativ avgift på 100 kr. Vid avbokning senare än 30 dagar under högsäsong respektive 14 dagar under lågsäsong återfås ingen del av betalningen.

Avbokning av övriga beställda tjänster såsom parkering eller extratjänster sker utan kostnad. Du avbokar enkelt genom att skicka oss ett mejl eller SMS.

Högsäsong är månaderna juni – augusti, vecka 44 (höstlov), vecka 50-03, vecka 7-9 (februarilov), en vecka före och efter påsk samt påskhelgen.

Stamkundsprogram

Vårt stamkundsprogram ger dig rabatt efter ett antal vistelser hos oss enligt nedanstående tabell. Som silver- eller guldkund har du en personlig bokningskod som ger dig din rabatt direkt när du bokar. Vi kontaktar dig när du har uppfyllt villkoren. Du kan också kontakta oss.

Från och med den 4:e bokningen är du Silverkund. Efterföljande bokningar ger alltid 10 % rabatt.
Från och med den 10:e bokningen är du Guldkund. Efterföljande bokningar ger alltid 20 % rabatt.

 

Glöm inte att skriva in bokningskoden när du gör din bokning. Vi har ingen möjlighet att i efterhand kreditera rabatten.